Loading…

Naprawa Śmigłowców

Naprawa Helikoptera Warszawa - Serwis Helikoptera Elektryki do śmigłowców w Warszawie.
Kontakt

NAPRAWIAMY WASZE HULAJNOGI ELEKTRYCZNE – PRACA W SERWISIE TECHLIFE | DO ROBOTY



Zawód przyszłości – serwisant pojazdów elektrycznych, właśnie o tym będzie dzisiejszy odcinek. Wybrałem się do serwisu hulajnóg elektrycznych Techlife, aby sprawdzić jak wygląda praca przy naprawie i serwisie hulajnóg, oraz ile można na tym zarobić.

Podziękowania dla firmy TECHLIFE za pomoc w realizacji materiału – https://techlife.pl/

#hulajnogielektryczne #serwis #naprawa

Subskrybuj Do Roboty: https://www.youtube.com/channel/UCF5Ug3YNz41qauWNMacdLgw?sub_confirmation=1

A jeśli chcecie zobaczyć backstage nagrań kolejnych odcinków wbijajcie na instagram https://www.instagram.com/onkaczmarczyk

Współpraca komercyjna: wspolpraca@doroboty.tv

Pobrane z Youtube Zajmujemy się szeroko rozumianym serwisem śmigłowców. Świat helikopterów i wszystkiego co z nimi związane to nie tylko nasza profesja, ale i największe zainteresowanie. Poważnie interesujemy się sektorem lotniczym, dowiadując się o nim więcej i rozwijając nasze umiejętności, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Fakt, że jesteśmy grupą świetnie wyszkolonych specjalistów i profesjonalistów to duży plus, ale to dopiero połowa sukcesu. Po drugie, dysponujemy najnowocześniejszym zapleczem technicznym, w którym dokonujemy dokładnych oględzin i niezbędnych napraw. Chociaż oferujemy pomoc helikopterem, to nie wszystko, co dla Ciebie zaplanowaliśmy.

Służymy również naszą wiedzą z zakresu zarządzania samolotami. Protokoły CAMO mają na celu zapewnienie wygody, komfortu i bezpieczeństwa wszystkim pasażerom, ponieważ bez nich trudno wyobrazić sobie dobrze działające lotnictwo. Organizacja Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (Continuing Airworthiness Management Organization) to zbiór procedur mających na celu utrzymanie samolotów w stanie latającym. Właściciele i najemcy maszyn latających są zobowiązani do przestrzegania powyższych procesów, ponieważ jest to niezbędne do zachowania zgodności z prawem i skutecznego zarządzania problemami w tym zakresie. Możliwość polegania na pomocy specjalistów merytorycznych, którzy zrealizują zadanie w Twoim imieniu jest więc jak najbardziej pożądana. Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli potrzebujesz pomocy wyszkolonych ekspertów zarządzania lotnictwem. Należy również pamiętać, że nasz zasięg wykracza poza Polskę, obejmując kraje na wschodzie.

Studia i szkolenia lotnicze – Powszechnie akceptowana jest powszechna praktyka dzielenia się informacjami na temat użytkowania maszyn lotniczych. W ramach naszych usług zapewniamy edukację i szkolenia pilotów. Nie jest to jednak jedyny obszar, w którym możesz polegać na naszej wiedzy. Ponadto oferujemy wskazówki dotyczące kroków, które należy podjąć przy zakupie nowego lub używanego samolotu. Dlatego zachęcamy do korzystania z naszej wiedzy w innych kontekstach poza szkoleniem i edukacją pilotów. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każdą z Twoich obaw.

Co odróżnia helikopter od innego helikoptera?

Jeśli latanie jest czymś, co naprawdę Cię pasjonuje, to prawdopodobnie już znasz odpowiedź. Możesz bezpiecznie zamienić wyrażenia „helikopter” i „helikopter”, ponieważ oznaczają to samo. Prawdopodobnie jednak nie miałeś czasu, aby przyjrzeć się każdemu problemowi pod każdym kątem. Jeśli chodzi o którykolwiek z tych tematów, „jesteśmy tutaj, aby pomóc. Tak jak helikopter to helikopter, Helimax to termin określający kompetencje i doświadczenie w swojej dziedzinie. Dział Kontroli Jakości nadzoruje następujące etapy normalnego procesu technologicznego głównej naprawy śmigłowców z rodziny Mi, ich urządzenia, systemy, agregaty i instalacje wykonane w WZL1:

Podpisanie protokołu odbioru przez przedstawicieli Spółki i klienta po odbiorze i kwalifikacji śmigłowca i/lub generatora przez klienta.

Usuwanie różnych elementów i złomu helikoptera

Struktura samolotu, komponenty, instalacje, agregaty i etykiety są sprawdzane pod kątem dokładności.

Wszystko zależy od tego, jak kategoryzujesz usługę (naprawa, wymiana itp.).

Przenieś płatowiec, części, instalacje i agregaty do odpowiednich działów napraw, montażu, weryfikacji itp.

Konserwacja to naprawianie lub serwisowanie samolotu, wymiana uszkodzonych części i kupowanie nowego sprzętu.

Płatowiec, komponent, instalacja i montaż agregatu mogą się różnić w zależności od usługi (naprawa, renowacja, serwis, wymiana, nabycie).

Inspekcje śmigłowców i systemów, testy, kalibracje i regulacje

Weryfikacja i uruchomienie próbne

Ukończone kroki w malowaniu helikoptera

Testy w powietrzu

Po naprawie sprzęt jest odbierany.

33 thoughts on “NAPRAWIAMY WASZE HULAJNOGI ELEKTRYCZNE – PRACA W SERWISIE TECHLIFE | DO ROBOTY

  1. Zobaczymy jutro jak mi pyknie tez mam technikum elektroniczne i mechanik z powołania zobaczymy ale coś mi śmierdzi sterownikiem silnika :/ wiecie może co to za kod E2 i E7 w jakimś Chińczyku No name

  2. 2:37 – dlaczego uciąłeś jego wypowiedz, chciał chłop odpowiedzieć na pytanie co sie najczęściej psuje a tych zrobiłeś CUT i sie nie dowiedzieliśmy :// kto na to wpadł by tak ciachać wartościowe wypowiedzi?!?!

  3. Cześć, zrobiłem moda w xiaomi scooter 3 i mam błąd 42, nie mogę połączyć hulajnogi z telefonem przez bluetooth. Dodam że telefon widzi hulajnogę na bluetooth i w aplikacjach. Ktoś wie jak można to ogarnąć?

  4. Moje uszanowanie..
    Wypowiem się jako inż elektroniki z lat 90 tych kiedys uczyli myślenia i kreatywności studia były ciężkie i nie łatwo było skończyc
    – dzis na studia są zapisy czasem gość p-raktyk ma większa wiedzę niz absolwent ..
    Gość po automatyce powinien mieć pojęcie takie że zagina servisanta a tu na odwrót .(na studia powinno iść się z pasji do przyszłego zawodu)
    -strach pomysleć iść do takiego znachora z tytułem lek.(takie to dzis kształcenie )

  5. Jaka hulajnoga? Ktoś się na tym odpycha nogą? To taki skuter, pojazd elektryczny….. Tylko tak wygląda ale TO NIE JEST hulajnoga. Hulajnoga to ruch, praca mięśni. A to jest "stoidełko" dla leni. Pozdrawiam użytkowników prawdziwych hulajnóg.

  6. To gówno powinno być zabronione do jazdy po ulicach. Nie dość że społeczeństwo robi się otyłe i fatalnie wysportowane To Tera jesCze będą jeździć na tum gówniecpid same drzwi od małolata i tak samo drugie dziadostwo to elektryczne rowery. Kiedyś malolaci albo jeździli na rowerze pedałując czyli to był jakiś ruch a jak nie to z autobusu przynajmniej ileś metrów szli z buta a teraz co wszystko pod same drzwi i rosną nam antysportowe lenie które być może nigdy nie doświadczona tego jak dobrze wpływa na człowieka wysiłek fizyczny. Zdecydowanie powinni być dozwolone od lat 18nastu tak jak prawo jazdy. Wszydyko co napędzane silnikiem nie ważne jakim.

  7. Końcówka najlepsza 😂👍
    Prosimy przy każdym odcinku na koniec dodawanie "wpadek" podczas kręcenia odcinka.
    Przyjemnie i śmiesznie się patrzy na to oraz zakończenie odcinka kończy się z uśmiechem na twarzy 😊

    Pozdro! 😉👍

Dodaj komentarz

Zadzwoń!