Jak uruchamia się samolot pasażerski?
Pierwsze koty za płoty. Pewnie w filmie jest wiele niezrozumiałych zwrotów, ale mam nadzieję, że wybaczycie. Jeśli zadacie dużo pytań w komentarzach to postaram się na nie odpowiedzieć i to będzie wymagało nagrania kolejnych filmów. Umowa stoi? 🙂
Pobrane z Youtube Zajmujemy się szeroko rozumianym serwisem śmigłowców. Świat helikopterów i wszystkiego co z nimi związane to nie tylko nasza profesja, ale i największe zainteresowanie. Poważnie interesujemy się sektorem lotniczym, dowiadując się o nim więcej i rozwijając nasze umiejętności, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Fakt, że jesteśmy grupą świetnie wyszkolonych specjalistów i profesjonalistów to duży plus, ale to dopiero połowa sukcesu. Po drugie, dysponujemy najnowocześniejszym zapleczem technicznym, w którym dokonujemy dokładnych oględzin i niezbędnych napraw. Chociaż oferujemy pomoc helikopterem, to nie wszystko, co dla Ciebie zaplanowaliśmy.
Służymy również naszą wiedzą z zakresu zarządzania samolotami. Protokoły CAMO mają na celu zapewnienie wygody, komfortu i bezpieczeństwa wszystkim pasażerom, ponieważ bez nich trudno wyobrazić sobie dobrze działające lotnictwo. Organizacja Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (Continuing Airworthiness Management Organization) to zbiór procedur mających na celu utrzymanie samolotów w stanie latającym. Właściciele i najemcy maszyn latających są zobowiązani do przestrzegania powyższych procesów, ponieważ jest to niezbędne do zachowania zgodności z prawem i skutecznego zarządzania problemami w tym zakresie. Możliwość polegania na pomocy specjalistów merytorycznych, którzy zrealizują zadanie w Twoim imieniu jest więc jak najbardziej pożądana. Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli potrzebujesz pomocy wyszkolonych ekspertów zarządzania lotnictwem. Należy również pamiętać, że nasz zasięg wykracza poza Polskę, obejmując kraje na wschodzie.
Studia i szkolenia lotnicze – Powszechnie akceptowana jest powszechna praktyka dzielenia się informacjami na temat użytkowania maszyn lotniczych. W ramach naszych usług zapewniamy edukację i szkolenia pilotów. Nie jest to jednak jedyny obszar, w którym możesz polegać na naszej wiedzy. Ponadto oferujemy wskazówki dotyczące kroków, które należy podjąć przy zakupie nowego lub używanego samolotu. Dlatego zachęcamy do korzystania z naszej wiedzy w innych kontekstach poza szkoleniem i edukacją pilotów. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każdą z Twoich obaw.
Co odróżnia helikopter od innego helikoptera?
Jeśli latanie jest czymś, co naprawdę Cię pasjonuje, to prawdopodobnie już znasz odpowiedź. Możesz bezpiecznie zamienić wyrażenia „helikopter” i „helikopter”, ponieważ oznaczają to samo. Prawdopodobnie jednak nie miałeś czasu, aby przyjrzeć się każdemu problemowi pod każdym kątem. Jeśli chodzi o którykolwiek z tych tematów, „jesteśmy tutaj, aby pomóc. Tak jak helikopter to helikopter, Helimax to termin określający kompetencje i doświadczenie w swojej dziedzinie. Dział Kontroli Jakości nadzoruje następujące etapy normalnego procesu technologicznego głównej naprawy śmigłowców z rodziny Mi, ich urządzenia, systemy, agregaty i instalacje wykonane w WZL1:
Podpisanie protokołu odbioru przez przedstawicieli Spółki i klienta po odbiorze i kwalifikacji śmigłowca i/lub generatora przez klienta.
Usuwanie różnych elementów i złomu helikoptera
Struktura samolotu, komponenty, instalacje, agregaty i etykiety są sprawdzane pod kątem dokładności.
Wszystko zależy od tego, jak kategoryzujesz usługę (naprawa, wymiana itp.).
Przenieś płatowiec, części, instalacje i agregaty do odpowiednich działów napraw, montażu, weryfikacji itp.
Konserwacja to naprawianie lub serwisowanie samolotu, wymiana uszkodzonych części i kupowanie nowego sprzętu.
Płatowiec, komponent, instalacja i montaż agregatu mogą się różnić w zależności od usługi (naprawa, renowacja, serwis, wymiana, nabycie).
Inspekcje śmigłowców i systemów, testy, kalibracje i regulacje
Weryfikacja i uruchomienie próbne
Ukończone kroki w malowaniu helikoptera
Testy w powietrzu
Po naprawie sprzęt jest odbierany.
Zgłaszanie Awarii
+48 780 908 996
Dodatkowo w ofercie naszej firmy posiadamy ponad 300 różnych usług oraz wykwalifikowanych serwisantów którzy naprawiają 7/24h, wymieniają, regenerują, serwisują sprzęt i świadczą dla was usługi budowlano remontowe, elektryki, hydrauliki, ślusarza, wymiany i naprawy bram i zamków tzw. złota rączka!
Może coś jeszcze masz do naprawy lub wymiany?
Doświadczenie: | Lokalizacja Obsługiwana: | Kontakt Bezpośredni |
Elektryk Serwis Dom & Mieszkanie, Maszyny, Bramy, Drzwi, Naprawy Sprzętów | Warszawa oraz: Piaseczno, Konstancin Jeziorna, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Józefów | 534 649 204 |
Elektryk Serwis Dom & Mieszkanie, Maszyny oraz serwisant | Warszawa oraz: Nowy Dwór Mazowiecki, Serock, Nasielsk Legionowo, Łomianki, Marki | 696 697 992 |
Elektronik i Elektryk Samochodowy | Warszawa Ursus, Ożarów Mazowiecki, Stare Babice, magdalenka Ochota, Lotnisko Chopina | 788 519 372 |
Elektryk Samochodowy i Sprzętów i Maszyn Fitness, Serwis AGD i RTV, Naprawy z dojazdem. | Cała Warszawa Śródmieście, Mokotów, Wola, Praga, Żoliborz, Bielany Żerań +70km poza Warszawę! | 791 947 108 |
Super filmik, proszę o więcej
Mam pytanie …do czego służy przycisk z lewej strony na wolancie podczas startu czy ładowania pilot naciska go.pozdrawiam
mam takie nie typowe pytanie jak jesteś na ziemi to możesz schować podwozie czy jakoś to sie blokuje
Nie wiedziałem że jesteś pilotem to dla mnie wielkie zaskoczenie szacun
Dzięki wielkie. Zawsze lecąc zastanawiałem się nad tym problemem. Teraz już wiem
To zwykła ściema
A helikopter to podobnie czy to juz zupelnie inna para kaloszy?
Pan nie pracował jako dziennikarz TVNTurbo?
FFKPH to 250 kg na godzinę…. paliwa?
Pytanie od laika. Czy w samolotach pasażerskich jest możliwość uzupełnienia paliwa od wewnątrz? Ostatnio na Netflix był całkiem fajny serial Kierunek: Noc o ucieczce samolotem przed słońcem – bohaterowie musieli latać wokół planety, więc szukali lotnisk z paliwem w strefie nocnej. Zaciekawiło mnie, czy dałoby radę uzupełnić paliwo z kanistrów, tak jak to można zrobić w starych bombowcach i wojskowych samolotach transportowych?
Super film! Więcej takich ciekawostek nagrywaj!
3 prośby i pytanie
zrób test stickshakera.
test GPWS żeby zrobiło słynne pull up pull up.
pokaż działanie automatycznego sterowania ciągiem jeśli można
no i pytanie…….czy MOŻNA startować z jednym silnikiem? albo lecieć z jednym?
sytuacja 1) pasażerowie są w samolocie,pilot odpala silniki ale jeden zdechł na amen,czy przepisy pozwalają na start samolotu w trybie normalnego lotu ale na jednym silniku? czy pilot powie przez interkom "panie i panowie mamy kłopot techniczny,bedzie podstawiony drugi samolot" ?
sytuacja 2) w trakcie lotu pada jeden silnik (np. był wczesniej reperowany ale no cóż nie skutecznie) czy zgodnie z przepisami piloci mogą kontynuować lot do celu na jednym silniku czy muszą ogłosić sytuację awaryjną i siadać na najbliższym lotnisku?
Taa banalne 😂
Ja tu mam problem z cesną a co dopiero taki monster.
Piloci mają to gdzieś zapisane na kartce by się nie pomylić czy muszą wykuć na pamięć ? 😀
Wszystko zrozumiałem 🤣🤣😂😂🤣oprócz obrotów silnika mpi 1 😃😃😃🧐🧐🧐🤣🤣🤣można konkretnie 😂😂😂😂🥃🥃🥃🍺🍺🍺
To wcale nie jest to skomplikowane XD
Jest mega 👍 petarda nagranie 👌👌👌👌👌
A jak się startuje….?
Fjny materia. A kiedy zrobisz Concorda ? 😉
Bardzo ciekawy film. Prośba jednak o rozszyfrowanie zwrotów.
A jak wyłączyć samolot pasażerski?
taki maly embraerek a tyle zabawy 😉