Loading…

Naprawa Śmigłowców

Naprawa Helikoptera Warszawa - Serwis Helikoptera Elektryki do śmigłowców w Warszawie.
Kontakt

Jak uruchamia się samolot pasażerski?



Pierwsze koty za płoty. Pewnie w filmie jest wiele niezrozumiałych zwrotów, ale mam nadzieję, że wybaczycie. Jeśli zadacie dużo pytań w komentarzach to postaram się na nie odpowiedzieć i to będzie wymagało nagrania kolejnych filmów. Umowa stoi? 🙂

Pobrane z Youtube Zajmujemy się szeroko rozumianym serwisem śmigłowców. Świat helikopterów i wszystkiego co z nimi związane to nie tylko nasza profesja, ale i największe zainteresowanie. Poważnie interesujemy się sektorem lotniczym, dowiadując się o nim więcej i rozwijając nasze umiejętności, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Fakt, że jesteśmy grupą świetnie wyszkolonych specjalistów i profesjonalistów to duży plus, ale to dopiero połowa sukcesu. Po drugie, dysponujemy najnowocześniejszym zapleczem technicznym, w którym dokonujemy dokładnych oględzin i niezbędnych napraw. Chociaż oferujemy pomoc helikopterem, to nie wszystko, co dla Ciebie zaplanowaliśmy.

Służymy również naszą wiedzą z zakresu zarządzania samolotami. Protokoły CAMO mają na celu zapewnienie wygody, komfortu i bezpieczeństwa wszystkim pasażerom, ponieważ bez nich trudno wyobrazić sobie dobrze działające lotnictwo. Organizacja Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (Continuing Airworthiness Management Organization) to zbiór procedur mających na celu utrzymanie samolotów w stanie latającym. Właściciele i najemcy maszyn latających są zobowiązani do przestrzegania powyższych procesów, ponieważ jest to niezbędne do zachowania zgodności z prawem i skutecznego zarządzania problemami w tym zakresie. Możliwość polegania na pomocy specjalistów merytorycznych, którzy zrealizują zadanie w Twoim imieniu jest więc jak najbardziej pożądana. Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli potrzebujesz pomocy wyszkolonych ekspertów zarządzania lotnictwem. Należy również pamiętać, że nasz zasięg wykracza poza Polskę, obejmując kraje na wschodzie.

Studia i szkolenia lotnicze – Powszechnie akceptowana jest powszechna praktyka dzielenia się informacjami na temat użytkowania maszyn lotniczych. W ramach naszych usług zapewniamy edukację i szkolenia pilotów. Nie jest to jednak jedyny obszar, w którym możesz polegać na naszej wiedzy. Ponadto oferujemy wskazówki dotyczące kroków, które należy podjąć przy zakupie nowego lub używanego samolotu. Dlatego zachęcamy do korzystania z naszej wiedzy w innych kontekstach poza szkoleniem i edukacją pilotów. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każdą z Twoich obaw.

Co odróżnia helikopter od innego helikoptera?

Jeśli latanie jest czymś, co naprawdę Cię pasjonuje, to prawdopodobnie już znasz odpowiedź. Możesz bezpiecznie zamienić wyrażenia „helikopter” i „helikopter”, ponieważ oznaczają to samo. Prawdopodobnie jednak nie miałeś czasu, aby przyjrzeć się każdemu problemowi pod każdym kątem. Jeśli chodzi o którykolwiek z tych tematów, „jesteśmy tutaj, aby pomóc. Tak jak helikopter to helikopter, Helimax to termin określający kompetencje i doświadczenie w swojej dziedzinie. Dział Kontroli Jakości nadzoruje następujące etapy normalnego procesu technologicznego głównej naprawy śmigłowców z rodziny Mi, ich urządzenia, systemy, agregaty i instalacje wykonane w WZL1:

Podpisanie protokołu odbioru przez przedstawicieli Spółki i klienta po odbiorze i kwalifikacji śmigłowca i/lub generatora przez klienta.

Usuwanie różnych elementów i złomu helikoptera

Struktura samolotu, komponenty, instalacje, agregaty i etykiety są sprawdzane pod kątem dokładności.

Wszystko zależy od tego, jak kategoryzujesz usługę (naprawa, wymiana itp.).

Przenieś płatowiec, części, instalacje i agregaty do odpowiednich działów napraw, montażu, weryfikacji itp.

Konserwacja to naprawianie lub serwisowanie samolotu, wymiana uszkodzonych części i kupowanie nowego sprzętu.

Płatowiec, komponent, instalacja i montaż agregatu mogą się różnić w zależności od usługi (naprawa, renowacja, serwis, wymiana, nabycie).

Inspekcje śmigłowców i systemów, testy, kalibracje i regulacje

Weryfikacja i uruchomienie próbne

Ukończone kroki w malowaniu helikoptera

Testy w powietrzu

Po naprawie sprzęt jest odbierany.

Zgłaszanie Awarii
+48 780 908 996 

Dodatkowo w ofercie naszej firmy posiadamy ponad 300 różnych usług oraz wykwalifikowanych serwisantów którzy naprawiają 7/24h, wymieniają, regenerują, serwisują sprzęt i świadczą dla was usługi budowlano remontowe, elektryki, hydrauliki, ślusarza, wymiany i naprawy bram i zamków tzw. złota rączka!

Doświadczenie: Lokalizacja Obsługiwana:Kontakt Bezpośredni
Elektryk Serwis Dom & Mieszkanie, Maszyny, Bramy, Drzwi, Naprawy SprzętówWarszawa oraz: Piaseczno, Konstancin Jeziorna, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Józefów 534 649 204
Elektryk Serwis Dom & Mieszkanie, Maszyny oraz serwisantWarszawa oraz: Nowy Dwór Mazowiecki, Serock, Nasielsk Legionowo, Łomianki, Marki696 697 992
Elektronik i Elektryk SamochodowyWarszawa Ursus, Ożarów Mazowiecki, Stare Babice, magdalenka Ochota, Lotnisko Chopina788 519 372
Elektryk Samochodowy i Sprzętów i Maszyn Fitness, Serwis AGD i RTV, Naprawy z dojazdem. Cała Warszawa Śródmieście, Mokotów, Wola, Praga, Żoliborz, Bielany Żerań +70km poza Warszawę!791 947 108

22 thoughts on “Jak uruchamia się samolot pasażerski?

  1. Pytanie od laika. Czy w samolotach pasażerskich jest możliwość uzupełnienia paliwa od wewnątrz? Ostatnio na Netflix był całkiem fajny serial Kierunek: Noc o ucieczce samolotem przed słońcem – bohaterowie musieli latać wokół planety, więc szukali lotnisk z paliwem w strefie nocnej. Zaciekawiło mnie, czy dałoby radę uzupełnić paliwo z kanistrów, tak jak to można zrobić w starych bombowcach i wojskowych samolotach transportowych?

  2. 3 prośby i pytanie

    zrób test stickshakera.

    test GPWS żeby zrobiło słynne pull up pull up.

    pokaż działanie automatycznego sterowania ciągiem jeśli można

    no i pytanie…….czy MOŻNA startować z jednym silnikiem? albo lecieć z jednym?

    sytuacja 1) pasażerowie są w samolocie,pilot odpala silniki ale jeden zdechł na amen,czy przepisy pozwalają na start samolotu w trybie normalnego lotu ale na jednym silniku? czy pilot powie przez interkom "panie i panowie mamy kłopot techniczny,bedzie podstawiony drugi samolot" ?

    sytuacja 2) w trakcie lotu pada jeden silnik (np. był wczesniej reperowany ale no cóż nie skutecznie) czy zgodnie z przepisami piloci mogą kontynuować lot do celu na jednym silniku czy muszą ogłosić sytuację awaryjną i siadać na najbliższym lotnisku?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!