Zobacz jak zbudowany jest śmigłowiec do wycinki drzew [DNA maszyn]
SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/ngcpl?sub_confirmation=1
Oto świat najbardziej niezwykłych maszyn. Zobaczymy je w akcji i poznamy ich inżynieryjne sekrety dzięki doskonałym animacjom komputerowym. Od rekordowo szybkiego statku pasażerskiego, poprzez ciężki pociąg towarowy, wyjątkowy wycieczkowiec, śmigłowiec o dużym udźwigu, aż po rewolucyjny latający samochód – przekonamy się, jakie genialne wynalazki dają im przewagę nad konkurentami z branży i pomagają sprostać trudom wymagającej służby przez wiele lat.
Daty emisji i powtórek znajdziesz na stronie https://www.natgeotv.com/pl
Jeśli preferujesz oglądanie odcinków online, wejdź na stronę ncplusgo.pl lub player.pl
https://player.pl/playerplus/live/national-geo-hd,57588
Dołącz do nas na Facebooku: https://www.facebook.com/ngcpl
Oglądaj Instagram Nat Geo Wild: https://www.instagram.com/natgeowildpolska/
S3E04
#nationalgeographic #natgeopl #dnamaszyn
Pobrane z Youtube Zajmujemy się szeroko rozumianym serwisem śmigłowców. Świat helikopterów i wszystkiego co z nimi związane to nie tylko nasza profesja, ale i największe zainteresowanie. Poważnie interesujemy się sektorem lotniczym, dowiadując się o nim więcej i rozwijając nasze umiejętności, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Fakt, że jesteśmy grupą świetnie wyszkolonych specjalistów i profesjonalistów to duży plus, ale to dopiero połowa sukcesu. Po drugie, dysponujemy najnowocześniejszym zapleczem technicznym, w którym dokonujemy dokładnych oględzin i niezbędnych napraw. Chociaż oferujemy pomoc helikopterem, to nie wszystko, co dla Ciebie zaplanowaliśmy.
Służymy również naszą wiedzą z zakresu zarządzania samolotami. Protokoły CAMO mają na celu zapewnienie wygody, komfortu i bezpieczeństwa wszystkim pasażerom, ponieważ bez nich trudno wyobrazić sobie dobrze działające lotnictwo. Organizacja Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (Continuing Airworthiness Management Organization) to zbiór procedur mających na celu utrzymanie samolotów w stanie latającym. Właściciele i najemcy maszyn latających są zobowiązani do przestrzegania powyższych procesów, ponieważ jest to niezbędne do zachowania zgodności z prawem i skutecznego zarządzania problemami w tym zakresie. Możliwość polegania na pomocy specjalistów merytorycznych, którzy zrealizują zadanie w Twoim imieniu jest więc jak najbardziej pożądana. Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli potrzebujesz pomocy wyszkolonych ekspertów zarządzania lotnictwem. Należy również pamiętać, że nasz zasięg wykracza poza Polskę, obejmując kraje na wschodzie.
Studia i szkolenia lotnicze – Powszechnie akceptowana jest powszechna praktyka dzielenia się informacjami na temat użytkowania maszyn lotniczych. W ramach naszych usług zapewniamy edukację i szkolenia pilotów. Nie jest to jednak jedyny obszar, w którym możesz polegać na naszej wiedzy. Ponadto oferujemy wskazówki dotyczące kroków, które należy podjąć przy zakupie nowego lub używanego samolotu. Dlatego zachęcamy do korzystania z naszej wiedzy w innych kontekstach poza szkoleniem i edukacją pilotów. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każdą z Twoich obaw.
Co odróżnia helikopter od innego helikoptera?
Jeśli latanie jest czymś, co naprawdę Cię pasjonuje, to prawdopodobnie już znasz odpowiedź. Możesz bezpiecznie zamienić wyrażenia „helikopter” i „helikopter”, ponieważ oznaczają to samo. Prawdopodobnie jednak nie miałeś czasu, aby przyjrzeć się każdemu problemowi pod każdym kątem. Jeśli chodzi o którykolwiek z tych tematów, „jesteśmy tutaj, aby pomóc. Tak jak helikopter to helikopter, Helimax to termin określający kompetencje i doświadczenie w swojej dziedzinie. Dział Kontroli Jakości nadzoruje następujące etapy normalnego procesu technologicznego głównej naprawy śmigłowców z rodziny Mi, ich urządzenia, systemy, agregaty i instalacje wykonane w WZL1:
Podpisanie protokołu odbioru przez przedstawicieli Spółki i klienta po odbiorze i kwalifikacji śmigłowca i/lub generatora przez klienta.
Usuwanie różnych elementów i złomu helikoptera
Struktura samolotu, komponenty, instalacje, agregaty i etykiety są sprawdzane pod kątem dokładności.
Wszystko zależy od tego, jak kategoryzujesz usługę (naprawa, wymiana itp.).
Przenieś płatowiec, części, instalacje i agregaty do odpowiednich działów napraw, montażu, weryfikacji itp.
Konserwacja to naprawianie lub serwisowanie samolotu, wymiana uszkodzonych części i kupowanie nowego sprzętu.
Płatowiec, komponent, instalacja i montaż agregatu mogą się różnić w zależności od usługi (naprawa, renowacja, serwis, wymiana, nabycie).
Inspekcje śmigłowców i systemów, testy, kalibracje i regulacje
Weryfikacja i uruchomienie próbne
Ukończone kroki w malowaniu helikoptera
Testy w powietrzu
Po naprawie sprzęt jest odbierany.
Jesteście super 😄
Uwielbiam oglądać DNA MASZYN… i inne Wasze seriale 😉
To przypomina mi program emitowany wiele lat temu na Discovery, w którym S-64 Sky Crane pomagał drwalom w wyrębie drzew w Oregonie.
I to jest myśl techniczna!!Pozdrawiam….
Katastrofy w przestworzach samoloty pliska
: ) bardzo ciekawe <3 pozdrawiam no i siemanko
Mnie ciekawi po co dla National lajki jak mają swoją tv i ze 3 razy bogatsi sa od tuby
a drzewo to nie bezcenny zabytek ?